رویدادها آرشیو خبر ها
دیبالا 2022 ، اعداد و فراتر از آن

دیبالا 2022 ، اعداد و فراتر از آن

پائولو دیبالا دیروز قراردادش را تا سال 2022 و با افزایش قابل توجه حقوق با یوونتوس تمدید کرد.

 

پائولو دیبالا، 14جولای 2015:

 

من همیشه به دنبال این بود که در هرکاری می‌کنم موفق باشم، می‌دانم که یوونتوس مکانی بی‌نقص برای کسی است که می‌خواهد برنده باشد.

 

در ماه‌های بعد از این اظهار نظر دیبالا به عنوان بازیکن جدید یوونتوس، او سوپرکاپ ایتالیا، سری آ و کوپا ایتالیا را به نام خود نوشت، این اولین جام‌های دوران حرفه‌ایش بود که به لطف گلزنی‌هایش (بهترین گل‌زن تیم با 23 گل زده) به نام خود ثبت کرد. اگر درخشش فصل قبل به نمایان‌گر ورودش به بالاترین سطوح بود , درخشش او در سالهای آینده با پیراهن سیاه و سفید او را به قله‌ی دنیای فوتبال سوق خواهد داد.

 

صحبت‌های دیروز دیبالا:

 

من به بودن در این باشگاه افتخار می‌کنم و خوشحالم. تصور یکدفعه رخ دادن این همه اتفاق مثبت سخت بود. من به‌خاطر همه‌چیزهایی که به دست آورده‌ام و برای این تیم، این باشگاه و این هواداران انجام می دهم، شدیدا خوشحالم.

 

 

دابل مبهوت‌کننده‌ی او برابر بارسلونا در بازی رفت یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان به اندازه‌ی کافی نمایانگر این مسئله بود. او که حالا کمی عقب‌تر بازی می‌کند، در پیراهن یوونتوس بزرگ شده و عملکردش در سال جدید میلادی تماشایی بوده است.

 

بهترین لحظه‌ای که تاکنون داشتم؟ می‌توانیم بگویم بهترین لحظه‌ام اولین قراردادم با یوونتوس بود، وقتی دانستم که بخشی از این باشگاه خواهم شد. چرا که پیوستن به تیمی پرآوازه در عرصه‌ی بین‌الملی همچون یووه، حسی فراموش نشدنی است. بقیه‌ی چیزها هم نتیجه‌ی آن قرارداد بوده است. بازی کردن برای یوونتوس رویای کودکی است، بازی برای تیم‌های بزرگ اروپایی چیزی است که یک آرژانتینی به دنبالش است.

 

او 14 دقیقه بعد از ورود به زمین در اولین بازیش برای یووه در فینال سوپرکاپ در شانگاهی در آگوست 2015 گل زد و از آن پس، هیچ‌کس به اندازه ی او شانس گلزنی (137) ، یا دریبل موفق (178) نداشته است. آمار دیبالا با 39 گل و 16 پاس گل در تمام رقابت‌ها، او را به بهترین گلزن و گل‌ساز تیم در 18 ماه اخیر تبدیل می‌کند. و تنها بونوچی و بوفون بیشتر از او بازی کرده‌اند.

 

اما این نَه کمیت آماری شماره‌ی 21 یووه، که کیفیت آنهاست که او را عزیزِ هواداران تیمش کرده است. گل فصل قبل دیبالا برابر تیم‌هایی چون ساسولو، میلان، فیورنتینا و رم در فصل قبل تا سال‌ها در خاطرات خواهد ماند و روند گل‌زنی‌اش در بهار امسال هم باعث شده تیمش در یک‌قدمی سومین دابل پیاپی داخلی و آستانه‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد. واضح است که لحظات درخشانی که باعث ماندن او در تورین شده‌اند، منبعی خستگی‌ناپذیر دارند. یوونتوس دارد به آینده قدم می‌گذارد و حالا در 5 سال آینده جواهر را در کنارشان خواهند داشت.

 

از Juventus.Com


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: